top
logo

Ügyfeleink mondták

A Tenforg Bt. munkatársaihoz többéves munkakapcsolat köt.
Rendszeresen segítséget nyújtanak a Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet vezetékes távközlési rendszerének költséghatékony üzemeltetési megoldásának kidolgozásában és megvalósításában.
Bővebben...
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Címlap VoIP szolgáltatások
VoIP szolgáltatás


Az alábbiakban részletesen olvashat az Ephone Magyarország Kft. ügyfeleknek biztosított VoIP szolgáltatásokról. Ezek a telefonvonalhoz választható díjmentes vagy havi díjas opciók. Kérjük, válasszon az Önt leginkább érdeklő témákból.


Felhívjuk figyelmét, hogy havidíjas szolgáltatásaink kizárólag előfizetői szerződéssel vehetők igénybe!

Hangposta - Online hívásrészletező - Biztonsági korlát - Hívószámkijelzés
Telefonszám - Elektronikus számla - Számhordozás
- Call Center
 
Hangrögzítés, beszélgetés rögzítés - Csoportos hangrögzítés - Kékszám - Zöldszám
Hívásátirányítás - Követő hívás - FAX - Elektronikus FAX
Számváltozás hangbemondása - Szép számok


Hangposta
Beérkező hívásai nem vesznek el a jövőben, ha aktiválja hangpostáját. Barátai, családtagjai mindig értesíteni tudják, még akkor is, ha épp nem érhető el. Hangüzeneteit e-mailbe csomagoljuk, majd az Ön által előre megadott e-mail címre továbbítjuk. Miért jó ez a megoldás? Nem kell többé hangpostáját hívogatni egy-egy üzenet meghallgatásához, és nem kell bonyolult menürendszerben tájékozódni. Az e-mailben megkapott üzeneteit számítógépe egy kattintással lejátssza, így üzenetei meghallgatása nagyon kényelmes lesz. Az Ephone hangposta díjmentes, de nem alapszolgáltatás. A szolgáltatás aktiválásához kérjük, lépjen be az
elektronikus ügyfélszolgálatra és az adatmódosítás menüben aktiválja hangpostáját!

 

On-line hívásrészletező
Az IP telefónia használatával végre kordában tarthatja költségeit. Nemcsak olcsóbban fog telefonálni a jövőben, hanem pontosan láthatja, milyen hívásra mennyit költ. Az Ephone kiemelt figyelmet fordít a precíz és ellenőrizhető elszámolásra, így díjmentesen biztosítunk online, azonnal frissülő hívásrészletezőt. Híváslistáját megtekintheti napi, vagy havi bontásban, de akár tetszőleges időintervallumot is beállíthat. A különböző szűrők segítségével akár egyetlen hívószámra is rákereshet, így nagyon könnyűvé válik a hívások nyomonkövetése. Hívásainak listáját elektronikus ügyfélszolgálatunkra belépve három hónapra visszamenőleg tekintheti meg, de rendszerünk archiválja forgalmát, és 5 évig tárolja azt. A hívásrészletezővel bármikor visszakeresheti, mikor, hova telefonált, és az mennyibe került, akár hívásirányonként. A híváslista azonnal frissül, így Ön amint befejezte a beszélgetést, azonnal látja a hívás díját vagy költségét, és mindezért semmilyen felárat nem kell fizetne, mert ez a szolgáltatásunk teljesen díjmentes. 

 Az Ephone Magyarország Kft.-nél nemcsak a kimenő forgalmát tartjuk nyílván, hanem már beérkező hívásait is.  Elekronikus ügyfélszolgáltunk segítségével megtekintheti minden bejövő hívását, még azokat is, amelyek valamilyen oknál fogva nem jöttek létre. Könnyedén vissza tudja keresni, kivel és milyen hosszan beszélt, illetve azt is, milyen hívásokat mulasztott el. Az On-line hívásrészletező díjmentes alapszolgáltatás.

Biztonsági korlát
Tartsa kordában telefonköltségeit! Amennyiben Ön nem akar egy előre meghatározott összegnél többet költeni telefonálásra, kérjük,  adja meg a letelefonálható összeg felső határát. Rendszerünk ezt követően figyeli az Ön egyenlegét, és az Ön által megadott biztonsági korlát elérésekor korlátozzuk kimenő hívásait. E szolgáltatásunk nagyon előnyös arra az esetre is, ha ön véletlenül melléteszi a telefont, vagy  megszerzik jelszavát, mert a biztonsági korlát elérésekor megszakad a hívás. Biztonsági korlát szolgáltatásunk csak utólagos elszámolású (postpay) ügyfeleinknél értelmezhető, előre fizető (prepaid) ügyfeleink esetében a hívás az egyenleg erejéig tart! Biztonsági korlát szolgáltatásunk díjmenetes alapszolgáltatás.
 

Hívószámkijelzés
Ma már természetes elvárás, hogy látni szeretné, ki hívja, és az is természetes, hogy amikor Ön kezdeményez hívást, akkor partnere látja, hogy Ön a hívó. Ez mobiltelefon-készülékeken már megszokott dolog, de a VoIP hálózatokon még ma is féllábasan, vagy leginkább nem működik. Ennek oka, hogy sok vezetékes telefonkészülék nem támogatja a hívószámkijelzést, vagy a VoIP szolgáltató egyszerűen nem továbbítja a hívószámot. Mi erre is megoldást kínálunk. Amennyiben Ön már rendelkezik szabványos hívószámmal, mi továbbítjuk azt minden hívás alkalmával.  

 A hívószámkijelzés díjmentes alapszolgáltatás, de amennyiben Ön úgy dönt, hogy nem kívánja igénybe venni ezt a lehetőséget, természetesen ügyfélszolgálatunkon keresztül írásban, e-mailben, vagy telefonon is kérheti a hívószámkijelzés tiltását.


Telefonszám
Regisztrációja mellé igényelhet un. nomadikus (0621xxxxxxx), vagy földrajzi (pl. 061xxxxxxx) telefonszámot. Nomadikus szám esetén elegendő egy regisztráció weboldalunkon, azonban földrajzi szám esetében mindenképp írásos szerződés megkötése szükséges. A szerződéskötés feltételeiről
itt olvashat bővebben. Hívószámot ügyfélszolgálatunkon kell igényelni.

 Elektronikus számla

Minden pénzügyi tranzakcióról elektronikus számlát állítunk ki ügyfeleink részére. Ön a regisztrációs oldalon előre megadja a számlázási adatokat, mi pedig minden egyenlegfeltöltésnél vagy havidíjfizetésnél egy e-mail mellékleteként küldjük meg Önnek elektronikus számláját. Az elektronikus számla nagyon kényelmes, és tárolása is egyszerű. Amennyiben mégis elveszne számlája, nem lehet gond, mert elektronikus ügyfélszolgálatunkon bármikor megtekintheti, és letöltheti azt. Rendszerünk 5 évig megőrzi számláit.

Számhordozás

Ha Önnek jelenleg is van vezetékes telefonja, akkor bizonyára előfizetési díjat is fizet, amiért többnyire nem kap semmit, csak egy vonalat. Természetesen mi is tudjuk, hogy a vezetékes hálózatokon is vannak már 100%-ban lebeszélhető csomagok, de az ilyen csomagok esetében a szolgáltatók „horror” áron számolják a percdíjat.

 Ha Ön úgy dönt, hogy az Ephone ügyfele lesz, számhordozással megtarthatja jelenlegi hívószámát bármely földrajzi körzetben él. Mi lesz az óriási különbség? A számhordozást követően az eddig kábelen bekapcsolt analóg vagy ISDN vonalak már IP alapon fognak működni, azaz meglévő internetkapcsolaton adat formájában fog megérkezni a hang. Ezen túl a hordozott földrajzi számok fenntartásának egyáltalán nem lesz költsége, így a jövőben az előfizetési díjat is megtakaríthatja. A hordozáshoz szükséges dokumentumok letölthetők itt.



Hangrögzítés, beszélgetés rögzítés

Telefonrendszerünk segítségével lehetõséget biztosítunk a bejövõ és kimenõ hívásai hangrögzítésére. Ennek akkor van jelentõsége, ha fontos, hogy az Ön ügyfélszolgálatát ellátó munkatársak munkáját ellenõrizni tudja, illetve ha erre a tevékenységi kör miatt jogszabály kötelezi. A hangrögzítést minden Ön által kijelölt vonalon el tudjuk végezni, amennyiben azok Ephone vonalak. E szolgáltatásunk havidíjas, független a rögzített hívások számától. A rögzített hívásokat jelszóval védett online felületen elérhetõvé tesszük, illetve kívánság szerint, akár minden hónap elején digitális adathordozón eljuttatjuk a kijelölt kapcsolattartóhoz.

 Csoportos hangrögzítés

Telefonrendszerünk segítítségével lehetőséhet biztosítunk a normál hangrögzítés mellett csoportos hangrögzítésre is. Ez annyiban különbözik a normál egy vonalas hangrögzítéstől, hogy ebben az esetben egy ügyfelünk valamennyi telefonszámára érkező és valamennyi számáról indított hívást rögzítjük. 

Kékszám
Hamarosan...

Zöldszám

Hamarosan...

Hívásátirányítás

Hamarosan... 

Követő hívások

Nem tudja mindig felvenni telefonját? Sokat van úton és fontos, hogy hívásai mindig utolérjék? Ha Ephone telefonszámára érkező hívását bizonyos ideig nem fogadja, akkor egy Ön által beállított idő elteltével, az egy előre meghatározott telefonszámon fog csengeni. Amennyiben ezt a hívást sem fogadja, akkor ez a beérkező hívás továbbirányítható egy újabb telefonszámra, vagy a hangpostára. Amennyiben az átirányított hívás megadott hívószáma nem az Ephone kezelésében áll, úgy annak hívásdíját úgy kell megfizetni, mintha azt a saját számáról kezdeményezte volna. Követő hívás szolgáltatásunk havidíjas.

 FAX

A FAX nem kifejezetten VoIP hálózatokra optimalizált kommunikáció. Ettõl függetlenül  arra alkalmas ATA eszközzel, illetve csökkentett kommunikációs sebességgel használható a hagyományos FAX készülék is az Ephone hálózatában.

 Elektronikus FAX

Itt az idõ, hogy Ön is a raktárba tegye elavult FAX készülékét. Az Ephone elektronikus FAX szolgáltatásával úgy kezelheti FAX üzeneteit a jövõben, mint e-mailjeit. Soha nem fogy ki a papír, nincs több elveszett üzenet, akár egyszerre küldhet és fogadhat. A FAX küldés idõzíthetõ, távolról is elérhetõ, archívuma visszakereshetõ akár 3 hónapra visszamenõleg. Az elektronikus FAX óriási elõnye, hogy azt nem feltétlenül kell kinyomtatni, így a nyomtatási költség a töredékére csökkenthetõ. 

Számváltozás hangbemondása

Hamarosan...


  Szép számok

Hamarosan...



Eddigi tapasztalataink és ügyfeleink visszajelzései alapján kijelenthetjük, hogy VoIP használatával hívásirányoktól függően a vezetékes hívások költsége minimum 30-50 %-kal csökkenthető, de külföldi irányok vagy külföldi forgalom túlsúlya esetén nem ritka a 60-80 % megtakarítás sem.

                                                                                                                                                      

 

További hasznos oldalak:

>> Felmerülő kérdéseit felteheti árakról, eszközökről, szolgáltatásokról
>> VoIP szolgáltatási díjak

>> Szolgáltatás megrendelés




Kulcsszavak: VoIP,hangposta,IVR,CallCenter,fax,beszélgetés,rögzítés

 


 

bottom

Támogatja a Joomla!. Designed by: Free Joomla Themes, hosting. Valid XHTML and CSS.