top
logo

Ügyfeleink mondták

A Tenforg Bt. munkatársaihoz többéves munkakapcsolat köt.
Rendszeresen segítséget nyújtanak a Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet vezetékes távközlési rendszerének költséghatékony üzemeltetési megoldásának kidolgozásában és megvalósításában.
Bővebben...
JoomlaWatch Stats 1.2.9 by Matej Koval

Címlap VoIP elérés telefonalközponttal
IP telefonközpontok Nyomtatás


VoIP telefonszolgáltatás elérés hagyományos vagy

IP telefonközpontokkal






A VoIP szolgáltatás elérése
hagyományos telefonközpontokkal is megoldható, de ha a költségcsökkentésen túl korszerű, rugalmas szolgáltatásokat is szeretnénk használni, célszerű IP telefonközpontot telepíteni.

1.) VoIP szolgáltatás elérés meglévő, hagyományos
      telefonközponttal
 
A meglévő telefonalközpont-rendszer változtatása nélkül, a fővonali portokhoz VoIP átalakítók (Gateway) csatlakoztathatók és ezeken keresztül érhetők el a VoIP szolgáltatók.
 
Ebben az esetben nincs szükség, új központra, új hálózatra, új telefonkészülékre, a VoIP szolgáltatás a meglévő készülékekkel, megszokott módon érhető el.
 

VoIP adapterek (Gateway)
- analóg fővonal portra  pl.: Linksys SPA2102
- ISDN2 portra              pl.:
AVM!FritzBox
- ISDN30 portra            pl.:
Teles VoIPBOX PRI







2.) VoIP szolgáltatás elérés IP telefonközponttal

IP telefonalközponttal hatékonyabb, rugalmasabb és gazdaságosabb  lessz a cégen belüli és kívüli kommunikáció.

A telefonközpontok IP alapon kezelhetik a fővonalakat és mellékállomásokat vagy mindkettőt.

A központok vonalcsatlakozási lehetőségei:
Fővonali oldalon:
- Analóg, ISDN2, ISDN30
- GSM adapter (analóg, ISDN, VoIP)
- VoIP szolgáltató
 
 
Mellék oldalon:
- Hagyományos vezetékes hálózaton: analóg és rendszertelefonok
- Számítógép hálózaton: telefon szoftverek, IP telefonok, IP adapterek
- Wifi és GSM hálózaton: mobil telefonkészülékek

Egyéb csatlakozások, megoldások:

- Pl.: kapu telefon, DECT rendszerek, Call center, stb.

 
IP telefonközpont telepítés szempontjai, előnyei
  • A régi telefonközpont elavult, nincs gyártói támogatás
  • Több telephelyes cégek egységes telefonalközpont -rendszerének kialakítására
  • A központhoz közvetlenül csatlakoztatható VoIP szolgáltatással, kihasználhatók a technológia legmodernebb lehetőségei
  • Nincs szükség külön mellékvonali hálózatra (egy számítógép végponton csatlakoztatható, számítógép és IP telefon is)
  • Egy egységes rendszerbe integrálhatók a vezetékes  telefonkészülékek és a mobiltelefonok
  • Távmunka lehetősége (otthoni vagy külső telephelyen lévők az alközpont teljes értékű mellékállomásai lehetnek)
  • Egy telefonszámra érkező hívásokat – beállítástól függően – több telephelyen fogadhatják és kezelhetik
  • Az IP alapú kommunikációval jelentős havi költségek takaríthatók meg a vezetékes és mobilszolgáltatók irányába továbbá a telephelyek közötti  és a nemzetközi hívásokon
  • A telefonközpont és a hálózat fenntartáshoz nem szükséges külső szakember, üzemeltető a saját rendszergazda is lehet  ezzel csökkentve a fenntartási költségeket és a függőséget a külső szerelőktől
  • A rendszer rugalmasan átalakítható, költözéskor, árszervezéskor (számítógéppel együtt telepíthető a telefon is külön vonal építése nélkül)
  • Új, emeltszintű szolgáltatás lehetőségek


Emeltszintű szolgáltatások
  • A központ szolgáltatásai – hang, video, chat, hangposta, beszélgetésrögzítés, jelenléti információk, konferencia, stb. – képernyőről vezérelten, egyszerűen, néhány kattintással számítógépről, tabletről vagy okos mobiltelefonról vehetők igénybe
  • Video hívások, video konferencia
  • Egyszerű beszéd rögzítés
  • Adatbázis integráció (Pl.: az Outlook-ból hívhatók az ott tárolt ügyfelek telefonszámai)
  • A GSM telefonok teljes értékű mellékállomások (épületen belül Wifin, épületen kívül mobil hálózaton)
 
Mobil mellékek
  • Irodai mellékállomásra érkező hívások fogadhatók a mobiltelefonkészüléken
  • Mobil készülékről indíthatók a hívások az alközpont VoIP vagy vezetékes fővonalain át, Pl: nemzetközi irányba
A bejövő hívások régi telefonközpontokon is átirányíthatók voltak a mobiltelefonra (vagy az asztali telefon csöng vagy a mobil).            

Az újabb központokon már az asztali készülék és a mobil egyszerre csönghet, nincs szükség az átirányítással bajlódni (a  mobiltelefonról hasonló funkciók érhetők el mint az asztali készülékről, Pl.: hívás átadás, központi telefonkönyv használat stb.            

IP telefonközpontok esetében "okos mobil" telefonnal lehetőség van az asztali készülék mellett Wifi hálózaton is fogadni és kezdeményezni a hívásokat,            
 


IP telefonközpont megoldások


1.)   Moduláris kiépítésű IP telefonközpont, alap szolgáltatásokkal
(kis központ)

Mátrix IP PBX             alap kiépítés    104.500,- Ft + ÁFA 
- 2db analóg fővonal csatlakozás
- 4db analóg telefon mellék vagy telefax csatlakozás
- 2db digitális mellék csatlakozás
- 4db VoIP fővonal csatlakozás
- 8db IP telefon csatlakozás
- 16db IP telefonkészülék csatlakozásra bővíthető
- 2 csatornás GSM adapterrel bővíthető
- 4 csatornás VoIP fővonallal bővíthető
- bővítési lehetőségek: kaputelefon, automata kezelő és hangposta
- nagyobb analóg fővonal és analóg mellék kiépítésben is (max. 6 fővonal,14 mellék)


 
2.)   Fix kiépítésű IP telefonközpont, alap szolgáltatásokkal
(kis központ)
 
Yeastar SOHO                                 149.900,- Ft + ÁFA 
- 2db analóg fővonal vagy GSM adapter csatlakozás
- 2db analóg telefon mellék vagy telefax csatlakozás
- 10db VoIP fővonal csatlakozás
- 30db IP telefonkészülék csatlakozás
- Beépített automata kezelő és hangposta


 
3.)   Asterisk - szoftver alapú, IP telefonalközpont szerver
(közepes és nagy központok)
 
Az Asterisk, nyílt forrású VoIP telefonalközpont szoftver.
A rendszer vezérlő, egy Linux alapú önálló szerver számítógépen fut, melyen egyedi megoldások is létrehozhatók.
A szerver alapban kezeli a VoIP fővonalakat és az IP mellékállomásokat.
A Digium és más cégek által gyártott vonali kártyákkal, adapterekkel minden hagyományos fővonal (analóg, ISDN2, ISDN30, GSM adapter) és mellékoldali telefonkészülék csatlakozatható.
 

Asterisk mini IP PBX                            195.000,- Ft + ÁFA
- 60db egyidejű beszélgetés
- Korlátlan VoIP fővonal csatlakozás
- 180db IP mellékállomás csatlakozás
- 180db analóg mellék,
bővíthető IP adapterrel
- 8db analóg fővonallal bővíthető
- 8db ISDN2 fővonallal bővíthető
- 1db ISDN30 fővonallal bővíthető
- 2 csatornás GSM adapterrel bővíthető
- magánhívás elkülönítés lehetősége
- hívás átirányítás külső, belső számra
- automata kezelő, IVR
- hangposta
- híváslista
- magyar nyelvű programozó felület és dokumentáció
- nagyobb vonali és szolgáltatás kiépítésben is

 
 
4.)   Célhardveres IP telefonközpontok, emeltszintű szolgáltatásokkal
(közepes és nagy központok)

A nagy telefonalközpont gyártók által fejlesztett célhardverek és szoftverek teljes egységet, kifogástalan együttműködést nyújtanak, ezzel biztosítva a  stabil, üzembiztos működést. A rendszerek mögött álló országos háttértámogatás és alkatrész ellátás, hosszútávon, teljes megbízhatóságot nyújt a felhasználó részére.

A moduláris kiépítésű központok a hagyományos vonalak és szolgáltatások mellett IP hálózatokon (ez lehet az Internet is) kezelik a fővonalakat, mellékeket, társközponti összeköttetéseket. A rendszerek teljes körű távközlési szolgáltatást nyújtanak DECT rendszereikkel, Call-Center (ügfélkezelő) megoldásokkal, hangrögzítési lehetőségekkel és a felsorolt emeltszintű szolgáltatásokkal.
 
Beszállítóink alközpont verziói között megtalálhatóak a hagyományos analóg, ISDN vonalakat kezelő típusok  és amelyek teljes IP megoldásokat is biztosítanak.


Telepített központ típusok:
Moduláris kiépíépítésük miatt ár csak pontos konfiguráció esetén adható meg! 
         
 
 

Vállaljuk VoIP szolgáltatások csatlakoztatását meglévő analóg, ISDN telefonalközpontokhoz. Továbbá szoftver alapú (Asterisk) vagy célhardveres (Panasonic, Avaya, Cisco) IP telefonalközpont-rendszerek  telepítését, fenntartását, a felhasználók, üzemeltetők, oktatását, képzését és szükség szerint az IP hálózat kialakítását. Rendszer tervezéshez, ajánlatkéréshez kérem keressen  elérhetőségeinken.

               


Figyelem!
Meglévő telefonközpont megtartása vagy új IP központ esetén célszerű törekedni arra, hogy a  VoIP szolgáltatás mellett csatlakozzunk továbbra is hagyományos vezetékes telefonvonalhoz is. (Internet kimaradás esetére, segélyhívásra, hagyományos telefax küldésre vagy riasztó bejelzésre.)





___________________________________________________________________

További hasznos oldalak:
 
    >> Tegye fel kérdéseit árakról, eszközökről, szolgáltatásokró
    >> Elérhetőség








Kulcsszavak. IP hálózat, IP halozat,  IPhálózat, számítógép hálózat, építés, számítógép hálózat építés, Békéscsaba, Szolnok, Békés, strukturált kábelezés, cat5e, cat6, cat6a, cat7, optika, Wifi, IP telefonalközpont, IP telefonalközpont, telefonalközpont,VoIP telefonközpont, Cisco

 

bottom

Támogatja a Joomla!. Designed by: Free Joomla Themes, hosting. Valid XHTML and CSS.