Árak
Megoldások
Egyéb
Rajzok
Ügyfeleink mondták
A Tenforg Bt. munkatársaihoz többéves munkakapcsolat köt. Rendszeresen segítséget nyújtanak a Szarvas és Vidéke Takarékszövetkezet vezetékes távközlési rendszerének költséghatékony üzemeltetési megoldásának kidolgozásában és megvalósításában. |
Bővebben... |
Oldaltérkép » Egyéb » Kiknek ajánljuk
Kinek ajánljuk a VoIP szolgáltatást |
VoIP telefon költségcsökkentésre és
hatékonyság növelésre Kapcsolattartás külföldi ismerőssel:
magánszemélyek részére, számítógépre letölthető szoftverrel (mindkét oldalon azonos VoIP szolgáltatóval) Hátrány: bekapcsolt számítógép szükséges
Előny: költségmentes kialakítás, ingyenesen regisztrálható telefonszám, díjtalan egymás közötti beszélgetés, kedvező díjak bármely vezetékes, mobil telefonszámra, ha nincs a számítógép bekapcsolva ingyenes hangposta Kis forgalmú intézmények: ahol szükség van az elérhetőségre és néha hívásokat is kell kezdeményezni, de a telefonszámla nagy részét a havidíj teszi ki, a vezetékes telefon előfizetés lemondható
Hátrány: IP telefon vagy VoIP adapter vásárlása szükséges (kb. 13.000,- Ft+ÁFA), riasztó bejelzés nem megoldott, készülék függő telefax használat
Előny: havídíj ingyenes, dijtalan beszélgetés a VoQIP szolgáltató hálózatban, kedvező forgalmi díjak vezetékes és mobil irányba, meglévő telefonszám megtartható Egy telephelyen, több fővonallal rendelkező vállalkozás: lemondhatók a vezetékes vonalak egy meghagyásával, mely biztosítja a riasztó, fax, analóg modemes banki kapcsolatot
Hátrány: új eszköz vásárlása szükséges (kb. 13.000,- Ft+ÁFA / két vonal), körültekintő üzembe helyezés
Előny: a vezetékes telefonon kívül nincs előfizetési díj, ingyenes beszélgetés a szolgáltató hálózatában, kedvező hívásdíjak vezetékes és mobil irányba, meglévő telefonszámok megtarthatók, alközponti funkciók: vezérszám kialakítás, bejövő hívások átkapcsolási lehetősége a VoIP számokra akár külső telephelyekre is, emelt szintű szolgáltatások kedvező havidíjak mellett pl: beszélgetések rögzítése, automata kezelő Hagyományos analóg, ISDN alközponttal rendelkezők, több előfizetéssel vagy nagyobb telefonforgalommal:
lemondhatók a vezetékes vonalak nagyobb része, a megmaradók biztosítják a riasztó, fax, analóg modemes banki kapcsolatot és a telefonforgalmat Internet kimaradás esetére
Hátrány: új eszköz telepítése szükséges a telefon alközponti rendszerbe illesztve (kulcsrakész átadással kb. 50.000,- Ft+ÁFA két vonal), szükséges lehet előzetes gazdaságossági számítás , melyet igény esetén vállal a Tenforg Bt.
Előny: vezetékes telefonvonalakon kívül nincs előfizetési díj, ingyenes beszélgetési lehetőség a VoIP szolgáltató hálózatban lévő munkatársak és ügyfelek között,kedvező hívásdíjak, meglévő telefonszámok megtarthatók, meglévő telefon rendszer (alközpont) cseréje nem szükséges, folyamatos üzembiztonság, a telefonálási szokások változtatása nélkül Nagy nemzetközi forgalmat bonyolítók vagy multinacionális cégek részére:
a meglévő telefonrendszer kiegészítésére, csak néhány IP telefonnal a külföldi kapcsolattartóknak vagy az alközpontra illesztett VoIP adapterrel, mindenki által elérhetően
Hátrány: eszköz igény (helyzettől függő)
Előny: plusz havidíj nélkül, kedvező forgalmi díjak, jelentős nemzetközi forgalmi díj csökkentés Több telephelyes vállalatoknak vagy távmunkára:
telephelyenként a telefonalközpontokra csatlakoztatott VoIP eszközökkel, kirendeltségeken és othoni dolgozóknak IP telefonokkal, melyek mind azonos VoIP szolgáltatót használ
Hátrány: készülék igény (kiépítéstől függő)
Előny: plusz havidíj nélkül, korlátlan, ingyenes, egymás közötti beszélgetés, kedvező belföldi és nemzetközi hívásdíjak Új telefonalközpont beruházások esetén:
új telefonalközpont vásárlás esetén érdemes olyan központi egységet telepíteni, amelyhez csatlakoztatható közvetlenül a VoIP szolgáltatás, úgynevezett SIP trönk fogadására alkalmas IP telefonalközpont (ezen lehetőségekről érdeklődjön itt)
Hátrány: körültekintő központválasztás
Előny: a korábbi megoldásokhoz hasonló költséghatékony üzemeltetés, nem kell külön adapter a VoIP csatlakoztatására, teljes körű VoIP szolgáltatások kihasználása Pl.: minden mellékállomásnak önálló hívószáma lehet, Internet hiba esetén automatikusan a vezetékes vonalakra irányíthatók a kimenő hívások, stb.
Összefoglalva a VoIP telefonszolgáltatás jellemzőit
• csatlakozás Interneten keresztül
• igénybevétel
IP készülékkel
• minimális havi előfizetési díjjal
• vállalt forgalom nélkül • hűségszerződés nélkül • kapcsolási díj nélkül • másodperc alapú számlázással • szolgáltató hálózatán belüli ingyenes beszélgetéssel • kedvező belföldi és nemzetközi percdíjakkal • azonos feltételekkel az ország egész területén • átlátható számlázással • meglévő telefonszám megtartással • segély- és speciális szám hívással • utólagos fizetéssel • emelt szintű szolgáltatásokkal _______________________________________________________
További hasznos oldalak: >> Felmerülő kérdéseit felteheti árakról, eszközökről, szolgáltatásokról >> VoIP teszt >> VoIP szolgáltatás regisztráció és készülék rendelés Kulcsszavak: VoIP, SIP, VoIP telefon, telefon, VoIP adapter, Békéscsab |